Případ vymyšleného kuponu

Před pár dny nám pěkně zavařili „kuponáři“.

Předně, kupony neděláme. Zatím. Na jednom z kuponových webů, které nicméně v našem affil programu zatím jsou, se objevil údajný kupon s kódem VANOCE1000.

rsz_vanoce-1000

My jsme to ovšem zjistili, až nám s tímto kuponem do systému padla první objednávka. A rozjelo se kolečko, které zbytečně zaměstnalo několik lidí.

Při hledání jsme zjistili, že na první kuponový web jej údajně vložil návštěvník. Na další weby se kupon dostal jednoduše. Prostě jej zkopírovali.

Lessons learned?

  1. Kuponáři by neměli dovolit vkládat kupóny uživatelům
  2. Měli by si kupony shánět z ověřených zdrojů, tedy přímo od eshopů

Na konci současné cesty je naštvaný shop, který ruší affilákům účty.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *