Jak měřit návštěvnost z affiliate zdrojů

google-analytics

Měření návštěvnosti z vašeho affiliate programu může být komplikované. Nemáte možnost označkovat jednotlivé odkazy, protože ty jsou generované systémem a nemohou, tak obsahovat UTM tagování. Bez něj měřící kód Google Analytics je nemůže označit správně jako affiliate partnery. Nezbývá nám než pro určení pro změnu využít jiný způsob. Buď nastavíme filtry na úrovni Google Analytics nebo použijeme  Google Tag Manageru, což je řešení, kterému se bude věnovat guest post, který připravil Tomáš Kumsta z Medio Interactive a které používáme u našeho eshopu s nábytkem. Číst celý článek „Jak měřit návštěvnost z affiliate zdrojů“

5 důvodů, proč mít vlastní affiliate program

Marketing

Mít či nemít? Toť otázka, která napadne nejednoho majitele eshopu nebo nějaké služby, když se doslechne o affiliate programech. Pomůže mi afiliate? Jak? A za kolik? Dnes bych vám rád představil pět argumentů, které vás mohou podpořit na cestě ke spuštění affiliate programu. Číst celý článek „5 důvodů, proč mít vlastní affiliate program“